Home » , , , , , » Grusomme mig 2 (2013) Online Streaming

Grusomme mig 2 (2013) Online Streaming

Se fuld film Grusomme mig 2 i bedste look videoformat. Spille streaming Grusomme mig 2 i HD-video. Fuld film streaming Grusomme mig 2 i HD-kvalitet. Download fuld Grusomme mig 2 i video i høj kvalitet. Spille film Grusomme mig 2 i top kvalitet.


Du kan få vist en komplet beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-07-02
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : HwXbtZXjbVE
  • Oversættelse af film : EN,ES,IT,HU,DE,ZH,FR,PT,HE,NL,RU,EL,TH,DA,TR,SK,CS,PL,SV,FI,NO,KO,BG,JA,UK,
  • Aktører film :Nasim Pedrad (Jillian), Elsie Kate Fisher (Agnes), Steve Coogan (Silas), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho), Steve Carell (Gru), Miranda Cosgrove (Margo), Ken Jeong (Floyd), Kristen Wiig (Lucy), Dana Gaier (Edith), Moisés Arias (Antonio), Kristen Schaal (Shannon), Russell Brand (Dr. Nefario)

1690953

Grusomme mig 2 er en film udskilles af Illumination Entertainment, Universal Pictures, med anvendelse af en beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og bedste bedste skuespillere.

Må det være første undersøge denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg værdsætter idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det vedrørende at tale hvor jeg virkelig gerne. Jeg helt klart anbefale denne film for dem, der såsom genre Animation, Komedie, Familie, . Er i stand til ser det for ingenting ved blot klikke indsende og tilmeld, du kan ser milliarder af nyeste filmtitler gratis.

... Fuld streaming Grusomme mig 2 i bedste kvalitet 1080p ....




Production Design : Yarrow Cheney, Animation : Jean Hemez, Director : Pierre Coffin, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, Music : Heitor Pereira, Storyboard : Matthew Nealon, Color Designer : Sergio Casas, Prop Maker : Philippe Tilikete, Casting : Carla Hool, Production Manager : David Rosenbaum, Songs : Pharrell Williams, Set Designer : Christoph Charriton, Animation : Jonathan del Val, Set Designer : Loïc Rastout, Set Designer : Olivier Adam, Screenplay : Cinco Paul, Screenplay : Ken Daurio, Producer : Christopher Meledandri, Color Designer : Gregory Georges, Art Direction : Eric Guillon, Director : Chris Renaud, Sound Recordist : Paul Tirone, Storyboard : Wilbert Plijnaar, Editor : Gregory Perler, Set Designer : Paul Mager, Color Designer : Clément Griselain
Selvfølgelig, nu du kan se film af Grusomme mig 2 fuldt længde og find den forbindelse til dette video Grusomme mig 2 i top videoformat.


Tags: duringcreditsstinger, minions,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. animation fuld film - All Rights Reserved