Home » , , , , » Grusomme Mig (2010) Spille Film

Grusomme Mig (2010) Spille Film

Fuld streaming Grusomme Mig i bedste look videoformat. Se fuld film Grusomme Mig i high definition-format. Spille streaming Grusomme Mig i høj kvalitet. Fuld film streaming Grusomme Mig i top videoformat. Se streaming Grusomme Mig i video i høj kvalitet.


Du vil finde komplet beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Aktører film :Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice))

1323594

Grusomme Mig er en levedygtig film skabt af Illumination Entertainment, Universal Pictures, besidder beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og størst bedste skuespillere.

jeg havde første se denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I at idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Jeg synes at at foreslå vi virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for de mennesker, der at gøre din genre Animation, Familie, . Du kan muligvis ser det som en gave blot ved klikke indsende og tilmeld, du kan sikkert ser utallige nyeste filmtitler til gratis.

... Download fuld Grusomme Mig i bedste video format 1080p ....




Screenplay : Cinco Paul, Producer : Janet Healy, Editor : Gregory Perler, Director : Pierre Coffin, Producer : Christopher Meledandri, Executive Producer : Sergio Pablos, Art Direction : Eric Guillon, Story : Sergio Pablos, Original Music Composer : Heitor Pereira, Executive Producer : Nina Rappaport, Screenplay : Ken Daurio, Producer : John Cohen, Production Design : Yarrow Cheney, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Original Music Composer : Pharrell Williams, Director : Chris Renaud
Ja, nu du kan se film forbundet med Grusomme Mig 100% længde og har den forbindelse til dette film Grusomme Mig i bedste kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. animation fuld film - All Rights Reserved