Home » , , , , , » Min nabo Totoro (1988) Online Streaming

Min nabo Totoro (1988) Online Streaming

Se streaming Min nabo Totoro i HD-video. Se fuld film Min nabo Totoro i HD-format. Spille streaming Min nabo Totoro i bedste look videoformat. Spille film Min nabo Totoro i top kvalitet. Download fuld Min nabo Totoro i bedste video format.


Du vil se en omfattende beskrivelse af Min nabo Totoro nedenfor:
  • Original titel : Tonari no Totoro
  • Film titel : Min nabo Totoro
  • År for film : 1988
  • Genrer af film : Animation, Fantasy, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1988-04-16
  • Virksomheder af film : Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli,
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : 86 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : TuLX50_5UAI
  • Oversættelse af film : EN,DE,JA,RU,FR,ES,ES,ES,ZH,FI,IT,ZH,ZH,PT,DA,SV,PL,CS,HU,NB,TR,NL,KO,EL,HE,
  • Aktører film :Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Yûko Mizutani ((voz)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voz)), Akiko Hiramatsu ((voz)), Daiki Nakamura ((voz)), Chie Kôjiro ((voz)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voz)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Chika Sakamoto (Mei (voz)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voz)), Noriko Hidaka (Satsuki (voz)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voz)), Tomohiro Nishimura ((voz)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voz)), Hitoshi Takagi (Totoro (voz))

0096283

Min nabo Totoro er bedre film skabt af Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Lad os antage, du forsøg på at surf for Film efter titel Min nabo Totoro, du tilfældigvis er på den perfekte websted. Her kan du foregribe gratis eller downloade det ud af din mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Også du kan ser utallige nyeste filmtitler gratis ved at registrere en medlem. Du dybest set tager to minutter at tilmelde dig glæde af flere nyeste film gratis

... Fuld streaming Min nabo Totoro i bedste kvalitet 1080p ....




Art Direction : Kazuo Oga, Writer : Hayao Miyazaki, Director : Hayao Miyazaki, Line Producer : Eiko Tanaka, Executive Producer : Rick Dempsey, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Casting : Ned Lott, Producer : Tohru Hara, Director of Photography : Mark Henley, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Producer : Ned Lott, Editor : Takeshi Seyama
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Min nabo Totoro fuldt længde og har den url til dette flick Min nabo Totoro i video i høj kvalitet.


Tags: japan, supernatural powers, leave, studio ghibli,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. animation fuld film - All Rights Reserved